Concept

Wat wil de consument? En waar heeft de retailer behoefte aan? Flowerstores denkt actief mee over de beste en meest succesvolle oplossing.

De verkoop van verse bloemen is namelijk een vak op zich. Het vereist veel kennis van de producten zelf maar ook van consumentengedrag, seizoensinvloeden, distributie en presentatie bijvoorbeeld.

Al die kennis heeft Flowerstores in huis. En u profiteert daarvan. Zonder gedoe, zonder risico en met een aantrekkelijk rendement.

 

Product en prijs

Dankzij veel know-how van inkoop, distributie en pricing werken we aan een optimaal rendement op bloemen met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

Assortiment

Welke producten verkopen op welke momenten het best? Flowerstores kent de weg naar een succesvol assortiment.

Disponering

Afhankelijk van de verwachte omzet bepalen wij de omvang van de levering. Niet te veel en niet te weinig.

Inkoop

In het hart van de wereldbloemen-markt zoeken we naar de hoogste kwaliteit voor de scherpste prijs.

Kwaliteitscontrole

Op meerdere momenten in het proces kijken we of de producten nog steeds voldoen aan onze hoge kwaliteitseisen.

Distributie

Transport en logistiek van versproducten luistert nauw.
Wat we vandaag halen bij de kweker, staat morgen bij u in de winkel.

Presentatie

Verse bloemen en planten aantrekkelijk gepresenteerd.
Een aanwinst voor de winkel, stimulerend voor de verkoop.

Analyse verkoopgegevens

Door klantengedrag te meten en te analyseren werken we permanent aan het optimaliseren van assortiment, omzet en rendement.